هواوی در حال حاضر تنها برندی است که یک گوشی تاشو سهگانه عرضه کرده است. اگر قرار باشد شایعه جدید را باور کنیم، جانشین آن نیز چندان دور از دسترس نیست.
طبق گفتهی فیکسد فوکوس دیجیتال، افشاگر، نسل بعدی گوشی تاشو سهگانه این شرکت که انتظار میرود با نام میت ایکس تی ۲ عرضه شود، قرار است در ۱۰ سپتامبر رونمایی شود. این تقریباً دقیقاً یک سال پس از اولین عرضه میت ایکس تی سهگانه است.
اگر این تاریخ دقیق باشد، رونمایی با رویداد آیفون ۱۷ اپل که شایعه شده در ۹ یا ۱۰ سپتامبر برگزار میشود، همزمان خواهد بود.
زمانبندی نیز به اندازه کافی آگاهانه به نظر میرسد. هواوی و اپل سالهاست که به ویژه در چین، در حال رقابت با یکدیگر هستند و رونمایی پشت سر هم میتواند یک رویارویی مهم دیگر باشد.
گوشی تاشو سهگانه بعدی در نزدیکی
در چند هفته گذشته، چندین افشاگری به رونمایی از پرچمدار تاشوی بعدی هواوی در اوایل تا اواسط سپتامبر اشاره کردهاند. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی در ۱۲ سپتامبر عرضه خواهد شد، اما Fixed Focus Digital اکنون ادعا میکند که این شرکت دهم سپتامبر را هدف قرار داده است. همچنین، این تاریخ، تاریخی است که هواوی سال گذشته برای نسخه Mate XT Ultimate Design استفاده کرد.
هوآوی هنوز رسماً چیزی در مورد Mate XT 2 تأیید نکرده است و ما هنوز نمیدانیم که چه تغییراتی نسبت به مدل نسل اول ایجاد خواهد کرد.
مدل اصلی Mate XT به دلیل طراحی سهگانه خود – که به یک صفحه نمایش به اندازه تبلت تبدیل میشد، قابل توجه بود و توجه زیادی را در چین به خود جلب کرد، حتی توانست بخشی از توجه را از اولین عرضه محلی آیفون ۱۶ بدزدد.
اکنون، با شایعه عرضه جانشین آن درست در کنار سری آیفون ۱۷، هواوی ممکن است در حال آمادهسازی برای تکرار این روند باشد. انتظار میرود این گوشی در رنگهای مشکی مات، قرمز فرخنده، بنفش زرشکی و سفید روشن عرضه شود.















دیدگاه ها