گزارش جدید می‌گوید که اسلات سیم‌کارت فیزیکی فقط از یک دستگاه آیفون ۱۷ در اروپا حذف خواهد شد

گزارش جدید می‌گوید که اسلات سیم‌کارت فیزیکی فقط از یک دستگاه آیفون ۱۷ در اروپا حذف خواهد شد
گزارش جدید می‌گوید که اسلات سیم‌کارت فیزیکی فقط از یک دستگاه آیفون ۱۷ در اروپا حذف خواهد شد

دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه کارمندان فروشگاه‌های اپل در اتحادیه اروپا درست قبل از رونمایی از خانواده آیفون ۱۷، آموزش eSIM را دریافت می‌کنند و این منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی شده است مبنی بر اینکه اپل قصد دارد اسلات‌های سیم‌کارت فیزیکی را از برخی از چهار عضو این خانواده حذف کند.

امروز گزارش جدیدی منتشر شده است، این بار از یونان. این گزارش ادعا می‌کند که فقط آیفون ۱۷ ایر اسلات فیزیکی ندارد و آموزش فوق‌الذکر نیز در همین مورد است. دلیل آن به راحتی قابل تصور است به دلیل نازک بودن گوشی، جایی برای اسلات سیم‌کارت فیزیکی در آیفون ۱۷ ایر باقی نمانده بود و به همین دلیل اپل تصمیم گرفت که آن را نداشته باشد و فقط برای این مدل به eSIM تکیه خواهد کرد. اگر واقعاً دلیل اپل همین باشد، احتمالاً این اتفاق در سراسر جهان رخ خواهد داد.

جزئیات بیشتر از آیفون ۱۷

البته، اگر این گزارش دقیق باشد. خوشبختانه، برای فهمیدن این موضوع، زمان زیادی لازم نیست صبر کنیم اپل رسماً در ۹ سپتامبر از دستگاه‌های آیفون ۱۷ رونمایی می‌کند.

سری آیفون ۱۷ چهار مدل خواهد داشت که شامل مدل استاندارد، ایر، پرو و پرو مکس می شود. هر یک از این گوشی ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و در نوع خود برجسته محسوب می شوند. بایستی انتظار داشت بیشتر اطلاعات لو رفته این سری به حقیقت تبدیل شود و کمتر با شایعات بی اساس رو به رو هستیم.

مهتاب جهاندار
فارغ‌التحصیل نرم‌افزار و علاقه‌مند به دنیای موبایل هستم. با عشق به تکنولوژی، اخبار و بررسی‌های گوشی‌های هوشمند را می‌نویسم تا به شما در انتخاب بهترین‌ها کمک کنم.