سونی اکسپریا ۱ VII: سونی آلمان پس از توقف فروش، بیانیه‌ای در مورد مشکلات خاموشی منتشر کرد

سونی اکسپریا 1 VII: سونی آلمان پس از توقف فروش، بیانیه‌ای در مورد مشکلات خاموشی منتشر کرد
سونی اکسپریا 1 VII: سونی آلمان پس از توقف فروش، بیانیه‌ای در مورد مشکلات خاموشی منتشر کرد

سونی پس از گزارش تعداد فزاینده‌ای از کاربران مبنی بر خاموش شدن‌های تصادفی یا عدم بوت شدن، فروش جهانی اکسپریا ۱ VII را به حالت تعلیق درآورد. این شرکت اکنون معتقد است که فقط دسته‌های تولیدی خاصی از این گوشی پرچمدار تحت تأثیر این مشکل قرار دارند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، سونی فروش جهانی اکسپریا ۱ VII را متوقف کرده است. این شرکت اکنون جزئیات بیشتری را در یک مقاله پشتیبانی به‌روز شده به اشتراک گذاشته است و خاطرنشان می‌کند که به نظر می‌رسد این مشکل فقط دسته‌های تولیدی خاصی از این دستگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سونی اکسپریا ۱ VII و مشکل خاموشی آن

در حالی که سونی هنوز علت دقیق را مشخص نکرده است، این بیانیه نشان می‌دهد که این مشکل می‌تواند مربوط به سخت‌افزار باشد، به این معنی که تلفن‌های آسیب‌دیده ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند. به گفته این شرکت، این مشکل می‌تواند به صورت خاموش شدن‌های تصادفی، راه‌اندازی مجدد غیرمنتظره یا حتی عدم بوت شدن کامل ظاهر شود. در چنین مواردی، گاهی اوقات ممکن است با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور و افزایش صدا به طور همزمان به مدت ۲۰ ثانیه، مجبور به راه‌اندازی مجدد شوید. با این حال، این روش فقط به عنوان یک راه حل موقت عمل می‌کند. به کاربران همچنان توصیه می‌شود که در اسرع وقت از تمام داده‌های تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

سونی همچنین توصیه می‌کند که نرم‌افزار اکسپریا ۱ VII را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده و مرتباً از طریق مسیر System → Software update، به‌روزرسانی‌های جدید را بررسی کنید. در هر صورت، از مشتریان آسیب‌دیده درخواست می‌شود که برای دریافت پشتیبانی فوری و کمک به شرکت در تعیین میزان مشکل، با خدمات مشتریان سونی تماس بگیرند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از دستگاه‌های اکسپریا ۱ VII تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند.

مهتاب جهاندار
فارغ‌التحصیل نرم‌افزار و علاقه‌مند به دنیای موبایل هستم. با عشق به تکنولوژی، اخبار و بررسی‌های گوشی‌های هوشمند را می‌نویسم تا به شما در انتخاب بهترین‌ها کمک کنم.