قبل از رونمایی در ۳۰ اکتبر، آنر به ایجاد هیجان در مورد سری پرچمداران مجیک ۷ ادامه می دهد. با پیروی از مدل Shadow Grey، آنر اکنون تصویر رنگ طلایی Chaoha را برای مجیک ۷ استاندارد آشکار کرده است. این شرکت ادعا میکند که این رنگ برای به تصویر کشیدن زیبایی نور صبح طراحی شده است.
در جدیدترین تصاویر تبلیغاتی، ژو ژو، بازیگر و خواننده چینی، سفیر جدید هنری آنر، گوشی را با این روکش طلایی گرم نشان میدهد. این تصاویر طراحی شیک و ظریفی را برای مجیک ۷ نشان میدهند، اگرچه جزئیات مربوط به فرم کامل این گوشی در دست نیست.
فراتر از زیبایی شناسی، آنر تایید کرد که سری مجیک ۷ از فناوری AI Defocus Eye Protection که قبلا اعلام شده بود، یکپارچه خواهد شد. این ویژگی که در ماه ژوئن رونمایی شد، از نمایشگر برای شبیهسازی عینکهای بدون فوکوس استفاده میکند و تاری کنترلشدهای در دید محیطی کاربر برای بهبود فوکوس مرکزی ایجاد میکند.
هوش مصنوعی پیشتاز است
به گفته آنر، این فناوری پس از یک جلسه ۲۵ دقیقه ای مطالعه، به طور قابل توجهی نزدیک بینی گذرا (نزدیک بینی موقت) را در کاربران به طور متوسط ۱۳ درجه کاهش داد و برخی از افراد تا ۷۵ درجه کاهش قابل توجهی را تجربه کردند. این ویژگی در مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو در دسترس خواهد بود.
تمرکز بر سلامت چشم بیشتر گسترش می یابد. آنر تأیید کرد که سری مجیک ۷ دارای نمایشگرهایی با مدولاسیون عرض پالس (PWM) 4320 هرتز است، فناوری شناخته شده برای کاهش لرزش و فشار چشم.
علاوه بر این، صفحه نمایش ها کاهش نور آبی کم را در سطح سخت افزار ارائه می دهند. قابل ذکر است، آنر ادعا می کند که نمایشگرها همچنین از هوش مصنوعی برای تنظیم روشنایی، دمای رنگ و کنتراست در زمان واقعی بر اساس فعالیت کاربر و ترجیحات شخصی استفاده می کنند. در جدیدترین تیزر، این شرکت به ادغام هوش مصنوعی در سیستم بازگشایی چهره نیز اشاره کرد.
پیشسفارشهای سری آنر مجیک ۷ از قبل در وبسایت رسمی آنر بهطور مستقیم انجام شده است.