وان پلاس مشکلات مربوط به خط سبز روی نمایشگرها و خرابی مادربرد را که به طور گسترده گزارش شده در ماه های اخیر گوشیهای هوشمند خود را در سراسر هند مشاهده شد، برطرف کرده است. در گفتگو با یک نشریه هندی، سازنده تجهیزات اصلی چینی (OEM) مجدداً تعهد خود را برای تضمین کیفیت و رضایت مصرف کننده، به لطف ابتکار گارانتی مادام العمر نمایشگر، تأیید کرد. همچنین توضیحی در مورد بهروزرسانیهای نرمافزاری که احتمالاً باعث خرابی مادربرد در تلفنهای هوشمند وان پلاس میشوند، صادر کرد.
در گفتگو با FoneArea، وان پلاس مشکلات مربوط به چندین دستگاه خود، به ویژه سری OnePlus 9 و OnePlus 8 را تایید کرد. موضوع خط سبز مختص دستگاه های این شرکت نیست، اما طبق گفته شرکت، چالشی در سطح صنعت ایجاد می کند. وان پلاس فاش کرد که با تامین کنندگان خود کار کرده و اقدامات اصلاحی را از طریق زنجیره تامین اجرا کرده است.
این شرکت مجدداً بر تعهد خود به رضایت مصرفکننده تأکید کرده و مجدداً تأکید کرده است که مشتریانی که با مشکلات خط سبز در دستگاههای خود مواجه میشوند، باید در اسرع وقت به نزدیکترین مراکز خدمات وان پلاس خود مراجعه کنند تا عیبیابی دستگاه بدون هزینه ارائه شود. گزینه هایی برای ارتقای دستگاه های خود یا تعویض صفحه نمایش به آنها ارائه می شود. این یک ضمانت نمایش مادام العمر ارائه می دهد و ادعا می کند که اولین برند در صنعت است که این کار را انجام می دهد. دارندگان دستگاه های منتخب سری ۸ و ۹ وان پلاس می توانند در مراکز خدمات مجاز منتخب به گوشی هوشمند جدید OnePlus ارتقا دهند. این امر حتی در مورد گوشی های هوشمندی که بیش از یک سال از عمر آنها می گذرد و گارانتی ندارند نیز صدق می کند.
سازنده چینی گوشی های هوشمند نیز به مشکلات مربوط به خرابی مادربرد در دستگاه های منتخب اذعان کرده است، اما ادعا می کند که این نقص سخت افزاری به هیچ به روز رسانی نرم افزاری نسبت داده نمی شود. اگر کاربران با این مشکل مواجه شوند، ممکن است برای دریافت کمک مورد نیاز با پشتیبانی وان پلاس تماس بگیرند، گزینههایی از تعمیر دستگاه تا ارائه تخفیف برای دستگاه جدید وان پلاس .