پس از رویداد رونمایی سامسونگ، گوگل بزودی طی ماه آگوست از نسل جدید محصولات خود رونمایی خواهد کرد که شامل سری پیکسل ۹ می شوند. ما انتظار داریم سری پیکسل ۹ چندین مدل مختلف داشته باشد و هریک ویژگی های خاص خود را دارد.
امسال ممکن است گوگل برای فروش پیکسل جدیدش کمی دشوارتر از حد معمول باشد و بدترین دشمن خود می تواند خودش باشد. به هر حال، به نظر میرسد گوگل میتواند شرکای تولیدی خود را برای تراشه Tensor G5 که باید پیکسل ۱۰ سال آینده را تامین کند، تغییر دهد و این پتانسیل را دارد که یک معامله بزرگ برای عملکرد باشد. این امر به خودی خود ممکن است خریداران صبور بیشتری را متقاعد کند که منتظر بمانند.
اما حتی با وجود این که در افق ظاهر می شود، ما همچنین در مورد ارتقاهای فریبنده به دلیل فرود پیکسل ۹ شنیده ایم. اوایل این ماه، ما پرسیدیم که چند مورد از آنها چقدر در تصمیمات خرید شما مهم هستند – امکان دریافت برخی از آنها. فناوری اولتراسونیک جدید برای حسگر اثرانگشت روی صفحه گوشی و وجود مجموعه جدیدی از ویژگی های نرم افزاری مجهز به هوش مصنوعی. بیایید ببینیم که آنها چقدر تأثیر دارند:
ابتدا، بیایید به شکاف بین دو اردوگاه اصلی نگاه کنیم: گرفتن پیکسل ۹ یا نه. کمتر از ۶۰ درصد از شما که در نظرسنجی شرکت کردهاید، قصد دارید گوشی بعدی Google را خریداری کنید. اما در این گروه، شما در مورد اینکه آیا حرکت از یک اسکنر اثر انگشت نوری به یک اسکنر اولتراسونیک باعث خرید احتمالی میشود یا خیر، تقریباً به وسط تقسیم میشوید.
جالب اینجاست که از میان آن دسته از پاسخ دهندگانی که قصد خرید پیکسل ۹ را ندارند، سهم بیشتری از شما که شیفته ایده ارتقاء آن حسگر هستید، وجود دارد. واضح است که برای فشار دادن به شما کافی نیست، اما داده ها همچنان نشان می دهد که تصمیم خرید آگاهانه ای دارید.
نظرات در مورد نظرسنجی متفاوت بود، و در حالی که برخی از شما به وضوح برای این حرکت ابراز شور و شوق داشتند، برخی دیگر نسبت به مفهوم اصلی شک داشتند و به تجربیات ناامیدکننده در سایر تلفنهایی که قبلاً به اسکنر اثر انگشت مبتنی بر اولتراسونیک مجهز بودند اشاره کردند.
اگر ابزارهای جدید هوش مصنوعی و یک اسکنر اثر انگشت بهتر، ارتقاء انگیزه شما برای خرید پیکسل ۹ نیست، چه چیزی است؟ هر دو نظرسنجی به وضوح میزان زیادی از اشتیاق پیکسل ۹ را نشان می دهد، اما آیا در این مرحله این فقط وفاداری به برند است؟ این به خودی خود چیز بدی نیست، اما گوگل باید به طور فعال سهم خود از بازار را افزایش دهد و با توجه به آرای ما، به قلاب های بزرگ تری نیاز خواهد داشت تا بتواند منافع عموم خریداران تلفن همراه را جلب کند.