شیائومی به عنوان اپل چین شناخته می شود و در سراسر جهان به دلیل یکی از بهترین پیشنهادات اقتصادی خود شناخته شده است. برند شیائومی در تمام بخشها از بودجه گرفته تا پرچمدار گرانقیمت پراکنده شده است. و اکنون، گزارش شده است که شیائومی توانسته اپل را به سمت دومین برند بزرگ گوشیهای هوشمند در آگوست ۲۰۲۴ از نظر فروش سوق دهد.
کانترپوینت، یک آژانس تحقیقاتی بازار، گزارش می دهد که شیائومی موفق شده است در آگوست ۲۰۲۴ به فروش بسیار خوبی دست یابد. از سوی دیگر، اپل به دلایل متعدد شاهد کاهش شدید سهم بازار و فروش خود بود. یکی از آنها می تواند به دلیل عرضه قریب الوقوع سری جدید آیفون ۱۶ باشد.
به همین دلیل، شیائومی توانسته است عنوان دومین برند بزرگ گوشیهای هوشمند را در ماه آگوست ۲۰۲۴ از آن خود کند. از بین ۱۰ دستگاه پرفروش، سه دستگاه متعلق به شیائومی بودند. شیائومی Redmi 13C 4G پرفروش ترین گوشی هوشمند در رده زیر ۱۵۰ دلار بود. Redmi 13C 5G در جایگاه چهارم و پس از آن Redmi A3 در جایگاه پنجم قرار گرفت. نسخه 4G Redmi 13C بیش از ۴.۱ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، در حالی که نوع 5G دارای ۲.۴ درصد سهم بازار است.
Redmi 13C 5G در کمال تعجب تنها دستگاه 5G پرفروش زیر رده بودجه ۱۵۰ دلاری بود. Redmi A3 بیش از ۲.۴ درصد از سهم بازار را در اختیار داشت.
به نظر می رسد استراتژی محصول جدید شیائومی به خوبی کار می کند. این برند به جای راه اندازی چندین دستگاه و سردرگمی کاربران، تصمیم گرفت تنها یک مدل برتر را در هر بخش عرضه کند. با این حال، برخی از آنها با نام تجاری POCO دوباره راه اندازی شدند. دستگاه های پریمیوم این برند مانند شیائومی ۱۴ نیز به طرز شگفت انگیزی خوب عمل کردند و به برند کمک کردند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.