شیائومی رتبه دوم را در میزان فروش ماهانه جهانی Counterpoint Research در ماه آگوست (مرداد) کسب کرد. این برند چینی از اپل پیشی گرفت که در جایگاه سوم قرار گرفت و سامسونگ جایگاه اول را حفظ کرد.
ارقام محمولههای شیائومی در ماه آگوست ثابت ماند، اما کاهش فصلی اپل در محمولهها قبل از عرضه سری آیفون ۱۶ نقش مهمی ایفا کرد که منجر به کاهش سهم بازار آن شد.
از سوی دیگر، شیائومی در سال ۲۰۲۴ با رشد ۲۲ درصدی سال به سال در حجم فروش، به سرعت در حال رشد بوده است. تحلیلگر Counterpoint به موفقیت شیائومی در محدوده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار اشاره میکند، زیرا دستگاههای سری ردمی ۱۳ و نوت ۱۳ محرکهای اصلی رشد در بازارهای کلیدی مانند هند، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا هستند.