شیائومی رسماً اعلام کرد که در سال ۲۰۲۴، بیش از ۱۳ میلیون کاربر جدید گوشی هوشمند در چین خواهد داشت، در حالی که رقبایی مانند اپل و هواوی با ۳ تا ۵ میلیون کاربر در حال رقابت هستند. این شرکت در رقابت بازار تلفن چین از رقبای خود پیشی گرفته است.
امروز، این شرکت تولیدکننده اصلی (OEM) میزبان روز سرمایهگذاران گروه شیائومی ۲۰۲۵ بود. لو ویبینگ، رئیس بخش گوشیهای هوشمند شیائومی، سخنرانی کرد و اشاره کرد که این شرکت در سال ۲۰۲۴ ، بیش از ۱۳ میلیون کاربر خالص نسبت به اپل و هواوی داشته است.
لو افزود که این شرکت در سالهای اخیر به بهبود طراحی، ویژگیها، قابلیتهای تصویربرداری و موارد دیگر گوشیهای هوشمند خود ادامه داده و وارد دو رتبه برتر در چین شده است. در همین حال، عمداً بر بازارهای جهانی نیز تمرکز دارد.
برخی از کاربران اینترنتی در ویبو، پایگاه کاربری جدید رقبای شیائومی در چین را نیز به نمایش گذاشتند. این فهرست شامل اپل، هواوی، اوپو، ویوو و آنر میشود و این ارقام را با این ارقام نشان میدهند:
اپل: ورود خالص ۲.۴۹ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۴
هواوی: ورود خالص ۳.۰۴ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۴
اوپو: ورود خالص ۳.۶۱ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۴
ویوو: ورود خالص ۲.۹۵ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۴
آنر: ورود خالص ۱.۳ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۴
توجه داشته باشید که این ارقام بر اساس گزارشهای افشاگران است و رسماً توسط هیچ یک از برندها تأیید نشده است.
«استراتژی شیائومی تعمیق فعالیتهای محلی، برداشتن گامهای استوار و رسیدن به سامسونگ است. هدف بعدی شیائومی ورود به باشگاه فروش سالانه جهانی ۲۰۰ میلیونی است.»
اطلاعات همچنین نشان میدهد که سال گذشته بیش از ۵.۵ میلیون کاربر از اپل و هواوی به شیائومی روی آوردهاند. این شرکت اکنون هدف خود را «باشگاه ۲۰۰ میلیون کاربر» قرار داده است که ممکن است در سالهای آینده به آن دست یابد.
دیدگاه ها